GRATIS FRAKT over 500kr
30 dagers åpent kjøp
1-3 dagers levering
Kundeservice 22 63 00 50

Vanlige spørsmål og svar

Må jeg betale toll og avgifter når jeg bestiller på Illusion.no

Nei, vi er en norsk nettbutikk, så du betaler ikke toll eller avgifter når du bestiller hos oss. 

Hvor lang er leveringstiden?

Lynrask! Du kan motta din vare allerede dagen etter bestilling og det vil normalt aldri ta mer enn 3 dager.

Hva koster frakten?

Når du bestiller på Illusion.no er det gratis frakt på ordre over 500,-

På bestillinger under 500,- er det 49,- i frakt.

Hva gjør jeg hvis jeg er usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille?

Vi har bare standardstørrelser, så den størrelsen du vanligvis bruker bør passe bra. Du finner størrelsestabell på enkelte produkter. For korsett gjelder egen tabell. Merk at størrelsestabellene kun er veiledende.

Vi handler inn klær fra hele verden, og dette gjør at vi enkelte ganger må justere størrelsene på varene. Dette betyr at du enkelte ganger kan oppleve å motta en vare med en annen merking enn det som står oppgitt på din ordrebekreftelse. Dette betyr ikke at vi har sendt feil størrelse, men at den er justert for å samsvare med målene vi oppgir. Om den allikevel ikke skulle passe, så står du selvfølgelig fritt til å bytte i annen størrelse eller angre kjøpet, og sende varen(e) i retur til oss.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å endre på min ordre?

Ta kontakt med oss per telefon (22 63 00 50) eller epost (support@illusion.no). Vi sender ut varen samme dag eller dagen etter bestilling, så det er viktig at du tar kontakt med oss så fort som mulig.

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med kreditt- og debetkort, gratis faktura, Klarna delbetaling eller Klarna kampanje (Kjøp nå betal om to måneder). Når du har trykket på ”Fullfør kjøp” velger du betalingsalternativet du ønsker. Hvis du ikke velger noe får du automatisk en faktura på kjøpet uten noen gebyrer og med 14 dagers forfallsfrist.

Hva skjer hvis jeg har gjort en bestilling og fikk problemer når jeg skulle betale med kort?

Så lenge du har trykket på ”fullfør kjøp” så har din ordre gått igjennom og vil bli sendt ut. Hvis du ikke fikk betalt med kort får du heller en gebyrfri faktura fra Klarna send til din epost. Er du usikker på om din bestilling har gått igjennom kan du selvsagt kontakte oss på telefon mellom kl 09-15, mandag til fredag.

Hvordan vet jeg at dere har varen jeg ønsker tilgjengelig?

Alle produkter som du ser på nettsiden er på lager og er klar til utsendelse. Hvis du ikke finner modellen eller størrelsen du leter etter i nettbutikken kan den være utsolgt.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere eller bytte min vare?

Om du ønsker å returnere en vare, gjør du følgende:

1.    Bruk returskjemaet som fulgte med pakken. Skriv ned hva du ønsker å returnere og om du vil bytte til en annen størrelse. Ta gjerne kontakt med kundeservice så holder vi varen av.

2.    Pakk returskjemaet sammen med varen som skal returneres. Bruk gjerne originalemballasjen og send pakken til:

Illusion Nordic AS
Postboks 8
4064 Stavanger

3.    Når vi har mottatt din retur, så oppdaterer vi fakturaen. Hvis du allerede har betalt ordner vår betalingsleverandør Klarna med tilbakebetaling til deg.

4.    Hvis du ønsket å bytte til en annen størrelse sender vi ut denne så fort vi har behandlet din retur. Porto og ansvar for pakken frem til den ankommer vårt lager hviler på avsender. Er du usikker på noe kan du når som helst kontakte oss per telefon (22 63 00 50) eller epost (support@illusion.no).

Jeg har returnert min vare, hvordan får jeg pengene tilbake?

Så fort vi har mottatt din retur gir vi beskjed til vår betalingspartner Klarna, som refunderer pengene tilbake på din konto. Har du spørsmål angående tilbakebetalingen kan de rettes til Klarna. Kontaktinformasjon finner du her: https://klarna.com/no/support

Kundeservice telefon (09-15, mandag-fredag): 22 63 00 50

Kundeservice email: support@illusion.no